Jag är en tjyv

Miaa

Hehe vi råkade sno ett paket pålägg en gång. Nova höll i det och sen försvann det in i fotsäcken och så glömde vi det :)



Och festa tycker jag absolut du ska om du känner för det. Jag har känt först i år att jag vågar släppa lös riktigt utan att jag känner att jag överger barnen. Fast dom sover ju när man är ute så dom är ju egentligen inte mer utan en och man mår faktiskt bättre och får mer energi till att vara mamma när man får lite egentid, även om det inte känns så just dagen efter om man blir bakfull:) Man är ju faktiskt inte "bara" mamma. Kram Miaa!

2012-03-29 ♥ 21:07:09 ♥ http://actioonradar.blogg.se/
Emelie

Ja det är ju så himla lätt hänt! :)



Tänk att man ska känna så, att man överger sitt/sina barn. Du satte precis ordet jag hela tiden letade efter! =) Ja, precis! Man mår ju såå mkt bättre när man får slappna av å bara ha hur kul som helst! Det behöver ju alla! Hälsa familjen! Kramar

2012-03-30 ♥ 15:13:01 ♥



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback